Söndag

Hallå där! Igår kväll käkade vi som sagt middag hos moster och ingifta morbror med nästan hela mammas släkt! Var mycket trevligt och god mat bjöds det på. Vid halv åtta slängde jag mig i bilen och for hemåt, hämtade upp Hanna, åkte till mig, väntade på Simon och sedan åkte vi till Avesta på crusing. Var väl inte super super kul men träffa på folk som man inte träffat på länge :) hade i alla fall en mycket trevlig kväll.

Idag blev det uppstigning tidigt för jag, pappa och lillebror skulle till Hofors och kolla på när grabbarna åkte isbana och oj vad man blir sugen själv! Måste köra någon dag känner ja :)

Har väl inte gjort så mycket annat nu på kvällen mer än att jag har fruktansvärt ont i huvudet... Om jag vaknar med migrän imorgon vet jag inte vad jag gör! Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0