Jobbiga dagar

Har haft fyra otroligt jobbiga dagar, dom hemskaste dagarna i mitt liv. Trodde aldrig att man kunde må så här, att man kunde känna sig så halv.. Det gör så ont av att se min älskade familj må så dåligt. Att en person som vi älskar otroligt mycket kunde försvinna så fort. Du kommer alltid finnas i våra hjärtat och vi kommer aldrig glömma dig. Du är det underbarast vi hade, att se dig varje dag gjorde så att jag fick ett leende på läpparna. Att aldrig se dig mera får mig att få ont i hela mig, att aldrig få se dig le, skratta eller prata, varför är världen så orättvis? Varför ska just dom finaste änglarna dö så fort? Du va pensionär men du kunde ha levt så många månader och år till om det inte vore för dom här alla sjukdomarna som finns. Jag hoppas du har det bra där uppe och att du tar hand om mormor. Har sovit hos henne från i Söndags och vill inte lämna hemma själv hemma. Att se henne så här ledsen är det värsta som finns. Jag älskar dig morfar och det kommer jag alltid att göra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0