Valbo

Klockan ringde klockan nio, vad faktiskt pigg! Skönt :) vid tio kom Tobbe å Nicklas och hämta mig, dom lämna av mig vid Amanda sen drog pojkarna till Valbo lite före oss. Suzzie kom efter en stund så drog vi brudar till Valbo :) hjälpte Nicklas att välja kläder tills lördag, riktigt snygga! Sen var de vi flickors tur för då åkte pojkarna hem :) hittade faktiskt två linnen super sköna och super snygga. Blev faktiskt förvånad över en sak för jag HATAR rosa, alltså verkligen HATAR det. Har ingen plagg som är rosa, men vem kommer hem med en skrik rosa linne? Jo Linnéa... Haha men älskar skrik färger så snyggt! :D

Hade i alla fall super trevligt med mina tjejer idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0