Fina vän

Godkväller! Skola som vanligt, och sovmorgon som vanligt, vid ett traskade vi till Göransson för att kolla där som alla skolor gör, är nå framtids grej. Det första vi gjorde va att stå i kö till "berg och dalbana" ni vet sån här som alltid brukar vara på city festen? Är en stor grej som ser ut som jadu vad ser de ut som.. Haha ett konstigt rymdskepp, men man sätter sig i alla fall i den där också är det en stor tv som visar en bana där man åker på också ruskar hela den där grejen vi sitter i så känns precis som att man åker, ( haha hoppas ni fattar) var i alla fall super roligt! I alla fall att åka med dom i klassen, skratta så jag grina, riktig skoj!

Nu på kvällningen har jag och min fina Amanda varit ute och gått och sen har vi kikat på en super bra film :) nu ligger jag i sängen och ska få sova, redan torsdag imorgon helt sjukt vad dagarna går fort!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0