Om allt vore så enkelt

Hej! Skolan idag som vanligt.. Men hade även studiebesök på krematoriet, och för er som inte vet vad det är så är det där alla som har dött kommer och ska brännas så det blir till aska bara. Var sjukt jobbigt att se först kylrummet där det låg massa kistor med döda människor i och sen se ugnen som va på och den hemska tanken va att det låg en där inne... Kom genast och tänka på mina underbara personer som har dött farmor, farfar, Patrik och Mikael. Nä usch vad hemskt! Men fick i alla fall skjuts till skolan sen och där hoppade jag på bussen med Louise :)

När jag kom hem käkade jag och sedan begav jag och Louise oss ut på en Powerwalk :) så otroligt skönt! Speciellt när det är flera plus grader ute :) skönt skönt! Nu har jag precis duschat och ska faktisk gå och lägga mig, trött! Natti

Min outfit för idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0