mina presenter!

Av mina underbara flickor Julia, My & Magda fick jag en spy hink men en ballong på och i spyhinken låg det massa smått och gott som tex popcorn, bakistabletter, alkohol mm! Jätte roligt present och jag blev super glad över den, tack mina underbara flickor! 

Den här fina presenten fick jag av min kära vän Malin. Fick även ett jätte gulligt och fint armband! Plus att det var två cider till men dom drack jag upp på festen ;) haha. 
Tack så jätte jätte mycket. 

Av mina underbara klasskompisar fick jag en massa! Väldigt roliga saker och väl användbara =) Fick även två fina glas från Emma, super fina!  
Ni är guld värda, tack för allt! 

Dom här fina alkoholdryckerna fick jag av mina snälla Årsunda pojkar. Blev super glad bara över att ni hade köpt nått, gofisar! Tack så jätte mycket 

Mer alkohol fick jag av dom underbara pojkarna Simon & David!
Tusen tack 

Och dom här jätte jätte fina hjärtarna fick jag av Mattias & Martin. Verkligen super fina.
Tack så hemskt mycket pojkar 

Och sist men inte minst fick jag jätte fina smycken och en jätte fin nalle där det står en jätte gullig text av min underbara bästavän Louise. Jag ser nallen varje dag och blir alltid lika glad när jag ser den. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, tack så hemskt mycket! 

Ni är helt underbara, tack så hemskt mycket för alla presenter! Det är ni som får mig att le varje dag.
Älskar er mina fina vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0