Första krogen rundan, check!

Hallå på er!
Igår blev det min första krogen runda!!! Hade kalas här hemma först för mig med pappas släkt. Vid fem kom grabbarna grus och hämtade mig (Ante, kim, Tysklind och nån till haha.) Sen åkte vi till Sandviken för att hämta upp Lina och därefter till Gävle för att förfesta hos Birgersson. Va där till klockan va halv elva kanske? Tog taxi till slick och där öste vi på som aldrig förr! Hade riktigt roligt och det tackar jag Lina för! Måste göras om. Blev lite knas vid sluttampen men det ordnade upp sig, tog bussen till Sandviken och sedan väntade våran skjuts till först hammarby och därefter Årsunda. Har nog inte haft så här roligt på skit länge, somnade på toan när jag kom hem blev väckt av Louise att hon ringde mig haha tack gode gud för det! Nu mår man som man brukar göra.. Blir slappa hela dagen och ikväll ska jag till min käre vän Louise. Blev inga bilder igår men såg att folk hade lagt ut lite på facebook =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0