930 spänn!!!

Hej! Dåligt med skrivande här som vanligt! Men idag har jag haft fullt upp. Va i skolan i nån timme bara hade bild och sen slutade vi. Min käre underbara vän Emelie kom och hämtade mig sen följde ja med henne å tvätta kläder och vi prata en massa! Sen gick vi till pizzan och åt god mat, och där skulle även ja testa på en spelmaskin, brukar kika när Emelie spelar och det är ju 18års gräns men eftersom att ja fyllde igår så fick ja ju spela idag :D började först och vann hundra kr, sen spelade jag mer och tillslut vann jag 930 hela jävla spänn!!!!! Förstå hur mycket det är?!!! Stoppa in 22 kr i maskinen och fick ut 930 kr!! Helt galet, jag och Emelie va i chocktillstånd hela dagen sen, haha helt sjukt!

Nu på kvällningen har jag varit hos Louise och kikat på bb, men nu ska ja sova, upp tidigt i morgon och fixa en massa :D puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0