Midsommardagen

Mådde faktiskt bra när jag vaknade, eftersom att jag inte drack så super mycket på midsommar pga huvudvärken! Men i alla fall. Gjorde inget speciellt på dagen, pratade lite med folk och dom tjata på att jag skulle med till Hammarby. Är ju alltid dans och ett band som spelar där på midsommardagen, men jag gav med mig tillslut! Och vi skulle inte åka bil, nejnej  vi skulle cykla. Så först cyklade vi till Emil för att fixa hans hemmabygge, så vi fick musik på vägen. Sen väntade vi in lite folk och sen började vi cykla till lingvalls stuga, huuuur långt som helst kändes det som. Men det tog bara en halvtimme, va ca 7,5 km dit... Va så lycklig när vi väl kom fram, och där var det fler folk =) Satt oss och drack en massa och prata en massa skit. När klockan blev tio skulle vi cykla och självklart hade vi blivit fulla.. Och då skulle vi cykla till Hammarby, aldrig skrattat så mycket! Alla ramla i diket och folk cykla in i varandra, men vi tappade bort halva högen för dom hade cyklat fel haha ;) Aldrig varit så lycklig över att komma till Hammarby någon gång i mitt liv! När vi väl kom dit så blev ja bjuden på cider och det tackar jag för. Världens bästa vänner! Hade super trevligt. Sjöng, dansa och träffa folk. Och som tur kom min mamma vid två och hämtade mig, Emelie & Ante. Hade verkligen inte orkar cyklat hem. Och min röst tror jag att jag tappade i Hammarby. Men hade världens bästa midsommardag, aldrig haft så roligt! Och det tackar jag alla som var med för =) 
 
 
 
 
 
 
 
Bästa fyllekäket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0