Midsommar

Började med att hela familjen cyklade upp till hembygdsgården som vi alltid gör varje midsommar. Är en tradition som vi har gjort från jag va liten =) Blir ingen midsommar annars. Och före innan vi cykla dit så käkar vi ALLTID smörgåstårta, mums! Och sen efter vi har varit där cyklar vi till mormor och morfar och äter jordgubbstårta. Sen började jag fixa mig ännu mera och sen skjutsade pappa upp mig och Suzzie till Nicklas. Satt där och hade hur trevligt som helst. Senare på kvällningen så blev vi utmanade på brännboll mot några föräldrar, och jäklar så roligt det var! Förutom att vi spelade på en åker och då kan ni tänka er hur mycket knott & mygg det var.. Vi halv ett kom vi tjejer till strandbaden.. Lite väl sent! Jag och Suzzie kom tyvärr inte in. Men vi hade det trevligt ute förutom att jag hade så otroligt fruktansvärt ont i mitt huvud så jag åkte hem före mamma & pappa, har aldrig hänt förr! Men så är det när man har ont i huvudet.. Hade i alla fall trevligt =) 
 
Hembygdsgården
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0