FREDAG

Hejjjj!! Igår så blev det bara lite fix hos Louise i lokalen, och idag har varit i skolan. Har äntligen blivit klar med Svenska B för i år, hur skönt som helst! Lovley. Efter skolan hämtade jag äntligen min dator, haha han sa att jag hade 340 uppdateringen som jag inte har uppdatera så jag hade slagit rekord ;) WIHOOO hahaha! Efter skolan så traska jag till stan och köpte födelsedagspresent till Louise och sen till min moster och ingifta morbror, satt där och käka och sen åkte jag på fem över ett bussen hem =) Varit hos Louise och pratat och nu är jag hemma och ska bara hämta kläder och massa annat sen går jag till Louise igen och börjar fixa mig och knäpper första =) Hoppas på en trevlig kväll, och det hoppas jag att ni också får. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0