nyår

Hej, ja som ni såg i mitt inlägg igår kväll så är jag helt död. Och känner mig fortfarande seg sens lördagen.. Helt sjukt! Men aja nu ska jag berätta hur min nyår var, började med att jag åkte till Patrik vid sex och där var vi några stycken som käkade trerätters. Gud så gott det var =) Tack Patrik, Emil & Jonathan för den goda maten. Sen kom det lite mer folk för förfest, så drack där tills klockan var tio- halv elva kanske? Och då gick vi ner till IP. Var riktigt roligt där, dansa och hade super kul! Men blev nog lite väl mycket för mig.. så kommer inte ihåg världs mycket men det är ju bara nyår engång per år så då lär man väl få ha lite kul ;) Kom hem vid fyra, fem tror jag.
Fick inte så många bilder själv, så snodde några från Josefine & malin  och hoppas på att det är lugnt! :)
Förfesten
Madde och Jonas



Emil är på g!


Fest på IP
12 slaget, här fick jag en smällare i magen. Inte skönt så jag rekomenderar det inte =)




älskar er mina fina vänner, även fast jag ser ut som jag har supit i 30 år!






jahhha?


jag och min underbara vän Malin


ursäkta bilden men jag får faktiskt skylla på fyllan nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0