livet älskar mig..

Hallå! Har fått fina kommenterar och sms att jag ska börja blogga, Isabell skrev att jag skulle sluta ragga och blogga ;) Men ska försöka göra båda två! haha. I lördasgs så åkte jag till Sandviken. Robin, madde & Anders kom och hämtade mig vid halv sju ungefär. Åkte till Madde och kikade på tevä, sen kom det lite folk och dom började dricka. Bara jag & Robin som var nykter ;) haha. Sen skulle dom på krogen så då åkte vi hem till mig och Louise kom över en sväng. Sen gick vi och la oss vid tre, somnade inte förns halv fem ungefär, vaknade ganska tidigt på söndagen. Så igår var vi ganska trötta! Vid ett tiden åkte vi till Louise och kikade på film, har väl inte hänt så mycket annars =) Men ska i alla fall bli bättre på att blogga ;)
Och idag är jag iiiiiiiinte glad! Var så trött igår så gick och la mig super tidigt, så jag missade att min klass skrev på facebook att vi sovmorgon idag. Så jag klev upp ungefär vid sex och var döende, aldrig varit så tröött i hela mitt liv! Så nu när jag har gjort mig klar och tvingar i mig frukost så ser jag på facebook att vi har sovmorgon till tio.. Älskar mitt liv! Men ska försöka sova en liten stund, som aldrig kommer gå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0