döden upplevelse

Igår så var bussen riktigt försenad, men tillsslut kom den! Gick bra i början men sen när vi var vid macken började allt.. Skulle stanna vid busshållsplatsen där vid macken men han körde så fort så bussen bara gled, och precis då får vi möte av en lastbil som kör ganska fort och bussen svänger mot lastbilen för att inte vi skulle köra ner i diket och hela bakspegeln flög och det var så nära att jag och louise skulle få på oss lastbilen för vi satt precis där.. Sen gled bussen längre och längre bort till ett djup dike och vi va bara några centimeter från att köra ner där och då hade vi inte stått på hjulen kan jag ju säga.. Sen körde vi över rondeller i Sandviken, på trottoar kanter och stolpar och vette gud allt! Har i alla fall aldrig varit så nära döden i hela mitt liv. Låter fjolligt men om ni skulle ha varit med själv så hade ni förstått. Är glad att jag sitter här idag! Nää usch vill inte åka buss nå mera..



Kommentarer
Anonym

de är bara pappastefan<3 som kan köra buss!

2012-01-13 @ 16:33:41
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0