Sjuk??

Hej! Igår när jag va i skolan så blev jag skit konstig, blev jätte yr, mådde illa och kallsvettades. Så jag lära gå ut på sista lektionen, ringde mamma så hon kom och hämtade mig. Mådde fortfarande skit illa och höll typ på att dö. När jag kom hem la jag mig och sov i min säng sen när jag vaknade spydde jag men det kom inte upp nått (skit konstigt) sen spydde ja igen vid åtta tiden men kom inget då heller. Så gick och la mig för trodde att jag hade magsjuka men det hade jag inte mina vänner så ni i klassen behöver inte vara oroliga! För har inte spytt nått i natt och mår bra nu, vet inte vad det var för fel på mig :ss men är hemma idag för säkerhetens skull, hoppas jag är frisk tills ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0