mässa

Hallå i stugan! Har varit en sån tråkigt dag idag.. Kunde ha stannat hemma som jag skulle göra från första början! Va på mässa i göransson med min klass och treorna på omvårdnad. Helt världelöst! För det första så var det super kallt där, för det andra så sov typ alla på föreläsningen och för det trejde så sög det helt enkelt! Åkte hem på fem över ettan för ingen orkade vara kvar, och jag har känt mig så yr den senaste veckan så trodde jag skulle svimma idag.. Konstigt! Nu har jag i alla fall skrivit klart min långa cancer uppgift! Äntligen klar, helt underbart. Så nu ska jag göra en gooood smoothie och lägga mig i soffan och invänta världens bästa R myyys
- vet att jag ska lägga in bilder från helgen också men just nu vill jag bara ta't lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0