helgen är slut

Goddag! Ligger i soffan och har pluggat lite. Som sagt så har jag inte bloggat så mycket. Men i fredags så åkte jag med fem över fem bussen till Sandviken, kvart i sex åkte jag med 14 bussen till björksätra och sen gick jag med My till Julia. Trodde jag skulle frysa ihjäl! När vi kom dit stod maten på borden redan och Julia, Magda & Alma satt och väntade :) Var riktigt hungrig och gott var det! Drack och hade riktigt roligt, senare kom lite pojkar och gjorde oss sällskap. Hade super trevligt! R & jag åkte hem vid två tiden kanske? Somnade sent..
Lördag: Vaknade super tidigt så har inte sovit mer än 4 timmar.. Skulle på skotercrusing först men det var 24 minus ute så vi låg kvar i sängen istället. Sen åkte han hem för han skulle fixa nått. Och runt halv ett åkte jag och min familj till sandviken för då hade det blivit lite varmare så vi kunde gå på skotercrusing, men var inte så många skotrar som jag har förväntat mig. Så vi åkte hem, la mig och vila en stund, käkade och gick till Louise med Sara. Satt där ett tag tills Robin & Johan hämtade oss så vi åkte till Johan och kikade på film. Det var 26 minus när vi åkte hem.. fyfan!
Idag har jag sovit nästan hela dagen, och pluggat! Ska väl äta middag snart och sen blir det film mys hela kvällen. 
Bilder kommer senare. Har haft en toppen helg, tack alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0