Min julafton

Har försökt bloggat från min mobil men det funkade inte just då... Men som sagt så har min julafton varit helt perfekt! Lite tomt bara utan min morfar.. I alla fall först så kom pappas släkt hit klockan elva(?) så drack vi lite glögg och prata sen blev det äntligen julbord! Som jag hade längtat. Efter det blev det julklappar och kalle anka, mysiga julafton! Klockan halv fem åkte dom och klockan fem skulle vi vara hos min morbror och hans familj, och eftersom att det är min första jul jag har körkort så fick naturligtvis jag köra.. Haha! 
 
Fick en massa julklappar, mest sånt som jag behöver när jag flyttar hemifrån, tex. mixer, kaffebryggare, vattenkokare, toasmaskin, brödrost, sodastream osv =) Mycket trevligt! Sen fick jag otroligt fina kläder av min mamma. Super nöjd!! 
 
 
fick även ett par super varma sockor, jag som alltid fryser om fötterna behöver ej göra det mer! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0