Skolstart!

I Onsdags började vi i skolan, och jag har faktiskt längtat! Har längtat efter mina otroligt underbara vänner jag har i klassen. Och längtar till att komma tillbaka till verkligenheten även fast jag saknar mitt sommarjobb så det skriker om det! Ja vad gjorde vi i Onsdags, fick lite information bara. Va inte så mycket mer det =) 
 
I Torsdags fick jag och Jennhy skjuts av Fanny till Högbo, för där skulle alla som går omvårdand samlas och leka lekar och lära känna ettorna. Var världens sämsta väder, eller det regna så det var inte så roligt! På kvällen cyklade jag och Louise till macken för att sola solarium. Så vi blev lite bruna =) 
 
Foto: Tar och solar lite med världens bästa @louisebrandvold ❤☀ http://instagr.am/p/OravEyKQt2/
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0