Min helg

I Fredags började min otroliga roliga förkylning, hade så fruktansvärt ont i halsen ( och nej, jag vet inte ovanligt) men men.. Så i skolan ville jag bara hem och lägga mig i soffan, men jag hade lovat mamma att åka till Valbo för att inhandla en till bikini för jag ska ju snart till Turkiet! Men mamma va så gullig så hon satt mig i massagestolen på hennes jobb och kände mig allt mer som en människa. Hittade mer än bara en bikini =) Lite kläder till hösten. På kvällen var jag bara hos Emma och tog det lugnt, var så förkyld så ville inte hitta på något och Emma skulle jobba dagen efter så blev tidig kväller för oss båda =) 
 
I Lördags var jag som en påse nötter.. Usch vad jag var sjuk! Kände mig nästan döende. Men smart som jag var cyklade jag till Ica för att kolla, för det var Årsunda dagen. Men sen blev det att vi cykla hem och jag bädda ner mig i soffan med många filtar och kollade på Nalle Puh med lillebror, kändes som att man var ett litet barn igen. Gud så man saknar dom där programmen ibland! Så där låg vi båda sjuklingar, men sen blev det SpeedWay på tevän och det kan man ju inte missa!!. Skulle egentligen på strandbaden med min fina vän Emma, men jag kände att feber allt börja ta över min kropp.. Så blev bara hemma för min del tyvärr!! Och blev även tidig kväller där också. 
 
 
 
I Söndags alltså igår, var jag bara inne med min förkylning. Gjorde ingenting helt enkelt, låg i soffan exakt hela dagen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0