Måndag

Idag är det Måndag och jag är fortfarande sjuk men börjar bli myyycket bättre nu så imorgon blir det skola för min del =) Har varit på ett litet ärende idag hihi! Så glad, så lycklig, äntligen lite positivt i mitt liv!! Åt middag för inte så länge sen om ni vela veta, och nu ska jag gå ner och steka kantareller åt mig och lillebror, gött att ha det på macka ser ni! Nej jag lär väl rappa på så jag hinner se Färjan som börjar klockan åtta och sen blir det ensam mamma söker, lite härligt med hösten är att alla bra program börjar! Och påtala om HÖSTEN gud vad kallt det var idag, brrrr! Tog fram min lila vinterjacka till och med.. Men snart åker man iväg mot ett varmare land! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0