Sista april, dagen man aldrig glömmer

För tre år sedan var den bästa dagen i mitt liv. Jag fick umgås en sista dag med min underbara vän Mikael. Vi umgicks hela veckan då, alltså före sista april. Kommer ihåg att den 29 april så stod du och dansa framför mig och Sara och sa att du skulle uppträda på sista april, och det gjorde du. Och gud så vi skratta åt dig! Kommer ihåg den här dagen för tre år sedan som om den vore igår, gick till dig ganska tidigt och sen bar vi oss ner till sjön och vädret och värmen var på våran sida, det var helt underbart! En underbar dag men underbara vänner. Alla hade trevligt, tills vi skulle dra vidare till Sofie, då "han" slog mig och du tröstade mig, och kramade mig hela tiden och sa att allt skulle bli bra. Din kram var så varm och go. Du sa att du inte vela åka till Sofie och varför lyssnade jag inte? Varför gjorde jag inte som du vela? Varför åkte vi dit? Hade vi inte åkt dit hade det aldrig hänt, eller hur? Varför?! Men idag känner jag bara lycka och tänker på dagen för tre år sedan. Imorgon blir det tvärt om. Saknar dig så det gör ont, jag hoppas ni har det bra där uppe pojkar och att ni tar hand om varandra. 

2009/30/4 dagen jag aldrig glömmer 



sista april började helt perfekt. jag , rikardälsk , simon , sara , petter , micke , jens & david gick till stranden . sen efter ett tag kom malin fredrik & denise. alla hade så roligt tillsammans , och man vela att dagen inte skulle ta slut . vi gick till strandbaden blev lite bråk men allt löste sig. sen gick vi på efterfest hos sofie. dagen efter fick jag ett sms av malin ; har micke & krans kört ihäl sig ? sen ringde det och det var sant . dom hade gjort det . allt blev svart & tomt . vi som hade så jävla roligt. vi va med micke sista timmen i hans liv ! :'( vila i fred micke & patrik !<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0