Mobilblogg

Heeeej bakissöndag. Vilken kväll de va igår!! Helt galet kul! Först kom Louise och Jocke hit, jag fixade mig sen drog vi till Amanda och Tobbe när fin vädret kom! Va så mysigt att dricka alkohol och prata med underbara vänner när solen sken in genom fönstret :) förfesta där som aldrig förr, sen gick vi till wallis för att de va trubadur där, och där kan ju ja köpa alkohol nu wiiihooo! :DD blev nog lite väl för mycket dricka för min del.. Men trots de så följde ja med på efterfest, men klockan halv fyra(?) så kom Markus å hämta mig, för jag är allergiskt mot jordnötter och kan DÖ av det så lära fort ut. Hade inte ätit de men kände av lukten, så snälla Markus åkte en lång vända tills jag blev bättre så jag kunde åka hem. Usch vad läskigt det var!! Hatar sånt där,, och mamma sa nu att ja skulle ha väckt dom för tänk om jag hade svällt upp när jag sov, kunde lika gärna varit död nu... Nä fyfan!

Men kul hade jag i alla fall! Pinade i mig att dricka bakis tabletterna, fyfan äckligt!! Men dom hjälpte då :) idag mår jag faktiskt bra, fast är jätte trött och jätte förkyld igen... Nu ska ja äta nå riktigt gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0