Lobby

Godmorgon! Blev dåligt skrivet här igår, men blev så stressigt! Efter powerwalken var jag hos Louise ett tag, sen ringde pappa och fråga om ja vela testa köra farfars bil till macken och sen till farfar. Så gick hem och körde en bit :) ovant att köra andra bilar när man är van vid en! Sen duschade jag när jag kom hem, fick sms av pojkarna och sa att ja skulle med på krogen. Så då var det bara att börja dricka och fixa sig. Vid elva tiden åkte vi in till lobby, och herregud va folk de va! Men jäklar så roligt jag hade :D träffade även på Malin & Ida där, härliga tjejer! Åkte taxi hem med pojkarna, hamnade hos Putte ett tag, somnade sex hemma i sängen, nu väckte mamma för snart är det dags för kalas. Puss så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0