Helg

Hej! Okej blir inga bilder på det här inlägget just nu, dom kommer senare för har lite bråttom idag ocksåå.. men ska försöka skriva med allt!
Fredag: Umgicks med Marcus, satt här med min familj och kika på lets dance först sen åkte vi till Sandviken och umgicks med en massa =) Åkte till Årsunda och då kom även Niklas W, åkte en sväng och sen hem och sov =)
Lördag: Klockan tre gick jag till Amanda för att fixa mig där med henne och Suzzie, knäppte även första då också, hade super trevligt! Klockan fyra(?) åkte vi till Kristian och Marielle, fixade fördrinkar, och massa innan allt folk kom klockan fem =) Grillade och lekte en massa roliga lekar!! Aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv ni förstår mig sen när jag lägger ut bilderna ;) Herregud vilken underbar kväll tills folk som inte ens var bjudna kom.. tyvärr! men sånt som händer, blev i alla fall efterfest för min del hos Patrik med folk.
Söndag: Helt död, hade så ont i huvudet men gick över efter några tabletter :) Gick till pizzan med Louise, och sen hem och fixade mig innan jag och mamma drog och dansade i 2 timmar i sträck, så idag känns det i benen skönt! :D
Idag: Tvättat och städat har jag gjort idag, nu har jag precis duschat och måste börja fixa mig nu, för klockan fem ska jag och brudarna åka till Sala på crusing, kommer bli grymt!! Ha en toppen sista April och ta det lugnt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0