Världens bästa har fått körkort!

Hej! Bara legat framför tevän hela dagen, tills jag fick ett sms av min underbara vän Emelie att jag skulle gå ut. Och där i den blåa 240 sitter hon i och kör, FÖRSTÅR INTE ATT HON HAR FÅTT KÖRKORT! Aldrig varit så glad i hela mitt liv någon gång, när jag fick smset i morse kunde jag inte sluta le, tro jag log hela dagen! Oj så glad jag är för hennes skull :D Hihi gobiten min, och imorgon kväll eller ja ikväll (lördag) så ska vi fira henne så det smäller om det! :) 

Nu på kvällen har jag först lega och i soffan men sen ringde David så han kom och hämta mig så åkte vi till hans garage och va där med Marcus, Nicklas & Suzzie :) Riktigt trevligt! Nu ligger jag i sängen och försöker bli varm, usch så kallt det är ute! Kommer nog aldrig bli frisk om det är så här kallt ute.. Nej nu ska jag ta och sova. Puss & Kram
Två bilder från åkturen med Emelie idag, hih!


Kommentarer
House rockin' boogie pinup - Emelie ´

Taaaaaack sötnos! Du är bara för gooo :) <3

2011-09-03 @ 08:26:45
URL: http://emelieyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0