klippning

Hej på er, blev inte så mycket blogga idag heller.. Har bara legat i soffan och varit död. Sen klockan fem var jag och klippte mig, ett tips klipp er aldrig när ni är förkyld och har feber! Värsta jag har varit med om.. Men jag blev i alla fall nöjd, blev inte så stor förändring. Klippte ca 3 cm på längden känns som 10 haha, men luggen är mycket kortare nu, är så den precis kan gå bakom öronen :) Nu ska jag kika lite på datorn sen blir det sova :) Är ledig imorgon, har ingen lektion plus att jag skulle ju i alla fall inte gå till skolan. Nog prat om de, Godnatt!
Bilder från Årsunda-dagen! Lillebror som sumobrottare!

Käk med några från klassen på American Pizza Place :)
gosfia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0