Falun

Hej! har inte bloggat nått idag för att jag vaknade kvart i elva och hade en otrolig jäkla mensvärk, som jag alltid brukar ha! Gick ner åt lite sen tog en tablett och min varma vetekudde och gick upp och la mig igen. Sov/svimma har ingen aning, till tre i alla fall. Och sen blev det bra! Men nu har det börjat igen.. Orkar inte, så otroligt ont så jag kan dö. Skulle kunna göra allt för att slippa den otrolig onda mensvärken.. 

Igår i alla fall, så var jag i skolan som vanligt. Åkte även till Söderskolan och träffa alla lärare och min vän Anton & Ida! Mycket trevligt. Hanna h följde med mig dit, åkte till stan sen och träffa på Johan, Hannes & Jocke. Åkte på 20 över fyran hem. Sen mot kvällningen åkte jag och Hanna med Andreas till Falun, sög där. Och livrädd var jag, 30 min från Årsunda till Falun.. Och sen på hem vägen tog det 10 min från Falun till Hofors, usch fyfan! 

Nu har jag INGEN aning om vad jag ska göra, så jag återkommer med det! Puss så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0