Halloween

Hejhej! Som sagt så ställde Rihanna in i sista sekunden, suttit på Globen i ca en timme, vissa hade varit där i minst fem timmar. När hon skulle uppträda ställde hon in för hon var "sjuk" eller som sagt utmattad. Men man vet ju inte om det är sant eller om hon gör som alla andra kändisar och gå på droger och super sig full. Har aldrig varit så arg i hela mitt liv i alla fall, och har aldrig hört så många som har sagt så mycket fullt om en artist någon gång. Men jag och mamma hade det i alla fall mysigt och shoppade! :)

När jag kom hem på torsdagen gick jag till Louise och prata med henne lite, hela polisstyrkan var i årsunda! Helt sjukt. Och igår var det fest, men drack typ inget :) efterfesten blev hos Staffan hade det riktigt roligt där!

Idag har jag så ont i huvudet, hoppas det går över tills ikväll då det är halloween fest! Taggar så det skriker om det!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0