två år sedan ♥

♥godmorgon!
vaknade kvart över ett och jag försökte verkligen sova vidare men gick inte så ja låg kvar en stund tills nu. Lyckad kväll igår! först blev det att äta lite hos emma bara jag och hon hur mysigt som helst. sen drog vi ner till stranden och var där och efter det åkte vi till IP :) kom hem vid fyra så man är skapligt trött..


idag har det gått två år sedan. förstår inte att det redan har gått två år, känns som attr det hände igår!
kommer ihåg sista april sista dagen med dig mikael, när vi satt vid stranden och det var varmt ute.
vi hade hur trevligt som helst var verkligen den bästa dagen i mitt liv. du gav mig även ett kort till mig som jag skulle använda om ja skulle äta på din skola. jag har kvar den än, kommer aldrig slänga den! sen skulle vi dra vidare och det blev bråkoch du kom och krama om mig och sa att det blir bra. du sa även att du hade tappat bort dina solglasögon men vi hitta inte på dom så vi gick vidare. och när vi va vid ica så skulle vi gå till sofie men du sa till mig att du inte ville. jag skulle ha lyssnat på dig! då kanske det aldrig skulle ha hänt? varför gick vi inte bara hem för? sen gick jag hem och du och patrik gick några meter bakom mig. men jag visste inte att ni skulle ta bilen, varför gick du intemed oss hem? varför väntade jag inte på dig? den stora frågan är varför.. saknar er så himla mycket!

den här dagen för två år sedan fick ja sms av malin "har mikael och patrik kört ihjäl sig?" jag trodde hon skämta med mig. Jag hade nyss vaknat så visste ingenting. Sen ringde massa folk och sa att det var sant. jag kunde inte tro det. Sen kom sara,petter, david & denise, vi gick till stranden för att leta efter mikaels solglasögon och vi hitta dom. Jag och sara gick till hennes mamma i blomsteraffären och fixade ett hjärta och några änglar + två rosor som vi la vid ica. Vid sju var det minnesstund vid olycksplatsen, har aldrig grinat så mycket i hela mitt liv. det var det värsta jag har vart med om. jag vill bara ha er här. Natten till 2 maj, såg jag dig sitta i min fotölj. Jag blev rädd men endå så lycklig. Och då vågade jag inte sova med stängd dörr mera, jag vet inte varför. men jag blev så rädd av att du satt här fast du var borta.

Jag drack för er skull igår, för jag vet att ni inte vill att vi ska sitta hemma och ha det tråkigt. Jag vet att ni vill att vi ska ha det roligt! och jag hade verkligen det, jag gjorde det bara för eran skull. Älskar er Mikael och Patrik ni kommer alltid ha en stor plats i våra hjärtan. Hoppsa ni har det bra i himlen och båda ni har blivit morbror. Ni skulle vart underbara till dom barnen båda två.
Jag älskar er ♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0