The lazy song

Glömde kameran nere och orkar inte springa ner och hämta den nu, men bilder från högbo får ni imorgon då :)
Har kikat på big brother just nu, börjar bli lite tomt i huset nu! Vill att det ska börja om från början ja! Men är riktigt skönt att Gurkan har åkt ut. Nu ska jag ta och sova, blir inge  sovmorgon i mon för har nationella klockan nio.. Så man är ju inte speciellt glad precis. Men ska väl ta och sova nu så jag orkar upp imorgon och hoppas på att jag är friskare! Godnatt

här är bilder från min outfit i lördags! :)















hade en bild från idag i högbo från mobilen!
kyckling sallad och dom snyggaste skorna i världen. Vela inte ta dom vita..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0