slut

Hallå!
Ja som sagt har jag legat död hela dagen igår. Så himla trött & bakfull. Men tvingade mig ner till Mamma för att ge henne morsdag present! Sen tvingade jag även mig själv till att gå till mormor och fika med släkten. Aldrig vart med om att jag har mått så dåligt i hela mitt liv. 

I lördags var jag på crusingen. Åkte fin bil med Karlsson, Marie, David & Jocke! Hade riktigt roligt faktiskt. Sen på slutet så åkte dom hem och jag stanna kvar med massa folk. Träffa även på kusin min och Simon. Och det var en jäkla tur att jag träffade på Simon för annars hade då inte jag kommit hem! Men hade det verkligen jätte trevligt!

Idag ringde klockan kvart över sex, ville verkligen inte gå upp. Är så himla trött fortfarande, känns som att jag skulle behöva sova i 24 timmar för att bli pigg igen! Och nu fick vi reda på att vi inte behövde gå på den här lektionen .. Känns ännu bättre! Nä vilken värdelös dag, skönt att man är ledig imorgon i alla fall! 

tog några bilder från Linda Andersson

var lite små kallt ute!


Käkade på pizzerian i jäderfors!


fin bilen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0