Grattis moster!

Hejhej!
Skoldagarna blir bara ovärd för dag för dag som går! Ingen idé att åka dit nå mer känns de som. Gör ingenting, idag har vi bara hängt gubbe och nån annan lek på lektionerna.. Känns verkligen som att det börja bli sommarlov snart! Slutade 20 över tolv idag för har inge mera webbdesign :) Så gick till stan en sväng och köpte present till min moster som fyller år idag och till mamma för det är ju mors dag på söndag :) Köpte även en turkos ring till mig själv! Har inga ringar så då passa jag på. Åkte på fem över ett bussen hem och då berättde busschauffören att det var några tjejer som hade åkt buss så hade två män hoppat på och dom var civilpoliser så dom fick böter på 1200 kr för att dom INTE hade bältet på sig.. Så tror nog att jag ska ha det varje gång när jag åker buss nu!
Nu snart så ska vi till Sandviken och fira moster :) Är ledig imorgon så känns riktigt skönt! Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, ladda ner en film och bara mysa kanske? Tycker jag låter som en bra idé.
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0