min födelsedag i bilder

hallå där! :)
har inte haft tid att blogga idag, först var det skola och då orkade jag inte ta fram datorn!
vaknade i alla fall på morgonen och då hade jag fått 20 sms från gulliga personer, sen nu har jag fått över 200
som har skrivit på facebook och mera sms! tack så hemskt mycket för era gratualtioner!
åkte med mamma hem för jag missade 20 över tre bussen.
kom hem och fixa lite grann och öppna paket! tror jag är världens lyckligast, har äntligen fått min systemkamera!
sen kom mormor på lite besök och efter det kom farfar sen kom moster & morbror.
men vi ska fira mig i helgen men det var gulligt av dom att komma idag också :)
så där har min födelsedags sett ut. helt perfekt!
här kommer lite bilder som jag har knäppt med min nya älskling!
fick fina blommor och ett fint kort med fina pengar i av farfar!
min otroligt söta pappa
älskade nikon D3100
älskade lillebror, som inte är så liten mera..
fick även ett skärp som jag vela ha
tack världens bästa mamma, pappa & lillebror för världen bästa födelsedag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0