söndag

hejhej!
igår kom emma hit efter hon hade ätit på pizzan med mamma sin!
sen satt vi här ett bra tag och vänta på david, men tillsslut kom han så då åkte vi till macken!
sen åkte vi till kusin min i sandviken och kika tevä där med han och jonna :)
klockan blev halv tolv nånting och då drog vi oss till våran fina by årsunda. åkte till david och kika film
love and other drugs, himla bra film :) fast david sov nog hela filmen tror ja ;)
kom hem vid halv fyra ungefär.


och idag vaknade jag halv tolv, riktigt skönt att vakna i skaplig tid i alla fall :)
gick ut och satt mig i solen med mamma och sola lite! och nu har jag precis städat rummet, ska nog ut och
övningsköra nu :)
och jag lägger ut bilder imorgon när jag har fått min skoldator!!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0