on the floor

lillebror och jag har legat i hans säng tills det blev mat, han låg och sov och jag kollade till han och kika på
big brother avsnittet jag missa igår! som tur blev gustaf bättre. har hjälp mamma med sin nya mobil.. förstår inte varför hon köper en toutch mobil för.. och den nyaste sony ericsson som kom ut IDAG. får väl se hur det kommer gå. sen har jag kikat på big brother, åå herregud! tror nog det där var det roligaste jag sett i mitt liv!
men nu är man lite smått rädd, hatar ju barn som har svart hår och vit i ansiktet.. påminner om the grudge! fytusan..
imorgon är det fredag! så himla skönt, men först ska man klarar av att gå i skolan en hel dag, sen så är det entligen helg! gud så fort veckorna går. hade ju nyss lokalfesten! och det är en vecka sen nu..
nog prat om det här, godnatt på er!
min outfit i tisdags
idag






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0