kväller!

kikat på big brother, och min sambo är ju med ;))) simon!
men kan den där jäkla Roza åka ur eller?! hur länge ska hon sitta säkert i huset då? kors i taket vad jag hatar henne!
aja nog om det! har blivit jäkligt skoltrött, så jag orkar inte göra nånting! men jag lära ta tag i svenskan idag,
vi ska läsa en bok och prata om den imorgon, och jag har inte ens börjat min bok. men nu så har jag läst mer än halva! så jag och lillabror har legat i min säng och pluggat, gick väl inte så bra när han kom in i rummet, smsar hela tin värre än mig! och gäspar hela tiden så jag börjar ...
men nu ska jag gå och lägga mig!
klockan ringer halv 8 imorgon, så åker på 20 över 8 bussen till skolan.
skönt att börja 10 över nio och slutar 5 i två :)
puss godnatt!
sliten linnéa som pluggar stjärten av sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0