isracing! <3

hej där!
igår var nog den bästa fredagen på länge, först var ja ju i skolan som vanligt.
sen vid halv fem åkte min familj till sandviken igen och käka sen åkte vi till göransson Arena och kika på isracing!
åå herregude så det rykte till i kroppen, det var ju jag som vela sitta på dom där hojarna och åka!
och lukten!! rena parfymen, nu vill jag bara att snön ska försvinna så ja kan ta fram min lilla hoj å åka å!
troligtvis så lägger jag upp bilder idag, men vet inte än :)


min skoldator är borta, har ingen aning om vart den är.. troligtvis ligger den i skolan! och just nu hoppas jag på att den
ligger där. nu snart kommer emelie och firar mig, eftersom att jag har fyllt :)
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0