varmt

Har hunnit med allt ja skulle göra idag! Men packningen är inte riktigt klar än.. Nu vill jag verkligen åka ska bli så skönt att komma bort från Årsunda, Sandviken, Gästrikland, Sverige! Lännngtar. Imorgon är jag ledig men jag är en sån otroligt snäll stora syster så jag ska följa med till Årsunda kyrka klockan halv nio och kolla när lillebror slutar sexan. Så lär kliva upp halv åtta, men vad gör man inte för sin kära lillebror? Får se om det går att sova är så otroligt varmt i huset. Var 30 som högst INNE i HUSET, nu är det 28 tror ja.. Hatar att sova när det är så varmt.
Nej nu ska ja sluta klaga på värmen jag som har längtat efter sommaren och det första jag gör är att klaga, typisk svensk? 

Aja nu ska ja i alla fall ta och sova. 
NATTI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0