SIMON

Hallå där!
Tog en roadtrip igår med vännerna mina! Simons bror hängde även med. Åkte till stranden först och träffa Otto, Eddie och alla dom. Men sen skulle vi till Hedesunda för att det var fest där men vi kom till Valbo sen vela vi inte åka dit så vi åkte till Gävle och käka Max! Själv tog jag bara en glass för hade så ont i halsen.. Skrikit för mycket kanske, aldrig vart så rädd i hela mitt liv! Trodde vi skulle dö när vi va uppe i 160 och en bil kom ååh allt blev kaos helt enkelt, nä fy säger ja bara! Men roligt hade vi i alla fall :) Kom hem vid tre ungefär. 

Idag har jag städat friggen så den är klar. Har även funderat på vad ja ska ha med mig till Turkiet. Ska börja packa imorgon tror ja, för jag har ont i halsen och lite förkyld plus att vi inte har några vettiga lektioner så ja stannar hemma. Så då kan ja passa på och packa! 

Kikade även på big brother idag eftersom att ja missa igår men visste redan vem som hade vunnit eftersom att min lillebror vet att jag ÄLSKAR simon så det första han gjorde var att smsa! Och ja, vad ska ja säga? Ni vet att jag älskar han så blev riktigt glad över att han vann big brother! :) Men nu då? Vad händer med alla kvällar klockan 10? Kommer sakna big brother otroligt mycket, känns som att man känner dom så himla bra fast man aldrig har träffat dom haha! 

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i skaplig tid imorgon :) Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0