skrattanfall

Har ätit hallonpajen nu med min kära familj! Gott var det allt, sen låg jag och mamma kvar på altan en stund och då kom de.. mitt skrattanfall jag brukar få några gånger per vecka, helt sjukt att man kan skratta konstant i 20 minuter åt ingenting! Skratta åt att pappa vinka åt mig, haha? Men jag gör i alla fall att hela familjen börjar skratta så nått positivt är det ju med det hela ;) Malin ringde mig för en stund sen med glada besked! Imorgon drar jag på festligheter ska bli riktigt trevligt :)

sitter på min gamla dator som jag hade förr innan skoldatorn, hittade massa gamla bilder på mig.. Ojojoj säger jag bara! kolla själv..







Kommentarer
julia

nejdå jag skyller inte på dig, jag har hört vems fel de är.. ;) jaa vi får bestämma snart! sjukt länge sen vi alla gjorde nånting ju ;o det är alltid nån borta för nån bråkar alltid haha! :o<3

2011-07-21 @ 16:46:36
URL: http://jjuliasandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0