Lugn fredagkväll!

Hallå där!
Har nyss kommit hem från en lung & trevlig fredag! Besöket från sälen kom vid sju-åtta tiden så vi åkte till strandbaden och träffa dom en sväng tvillingarna kommer ja aldrig se skillnad på dock. Sen åkte dom vidare mot Gävle till sin mamma så jag och Emma cyklade hem till mig tog tre bananer och åkte till Emma och fritera dom! Såååå otroligt farligt gott, så där satt vi med hennes föräldrar och drack kaffe och käkade friteradebananer, glass & sirap! Sen vid elva ringde David och fråga om vi vela följa med han och Albin till Sandviken, vi hade inget bättre för oss så blev att vi gjorde det :) Första gången jag åkte med Albin också, känns helt sjukt att alla får körkort! Men om  8-9 månader kanske ja sitter bakom ratten? sjukt. Men nu ska jag ta och sova så man är skapligt pigg tills imorgon :) Hörs imorgon Godnatt!
saknar Turkiet, saknar dom super varma kvällarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0