MÅNDAG

hallå där!
igår var lite folk hos emma först, sen drog vi till david och kika film. fick även donken mat MUMS!
kom hem vid två.
sen imorse vakna jag av att det pep jättte mycket. och det lät från sågen, så ja smsa tobbe och fråga om
han jobba, och då var det en ny lastbil som backa! den lät förjävligt.
så då var det bara att stiga upp fast klockan stod bara på elva.. så idag har man vart trött!
men har gjort ganska mycket å. gått ut och gått en långt promenad med lillebror och kusins hund.
sen har jag kikat på big brother och hjälp till med lite små saker!
nu ska ja snart gå till saknade emelie, och testa en jacka som ja hoppas ja kan ha! ska få köpa den för 100kr, ett riktigt bra köp! emelie är snäll hon.
men ska väl fixa mig lite smått nu puss!
målat hela trappen, vit!
fredags på pizzan walle & emma ;)
lördags, fest i sandviken
sara från horndal, emma & jag
lillebrors cross som har nyss har köpt, inte avis alls....
promenad med lillebror och lillhunden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0