linnéa säger godnatt

godkväll!
har åkt till sandviken med simon,emma & anton och köpt lite mumsiga saker!
sen skjutsa simon mig och emma till david, så har vi suttit där och prata en massa strunt och haft det trevligt.
och nyss skjutsa david hem oss så nu ligger jag i sängen och ska ta och sova.
klockan ringer halv tio imorgon, för halv elva ska ja åka skoter med världens bästa emma.
först blir det att åka till motorbanan, för det är ungefär som rally/folkrace där alla får köra eller nått sånt sen klockan
ett blir det isbane tävling! min kära kusin och morbror ska köra så det får man ju inte missa.
men det som är det värsta är att jag blir så nervös när dom kör... hoppas allt går bra i alla fall.
godnatt på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0