låååååååååångt inlägg..

ojoj.. nu har jag inte bloggat på länge!
söndag: klockan ringde halv tio, tog på mig hur mycket kläder som helst. sen kom emma och hämta mig på skotern.
åkte några mil, sen börja klockan närma sig ett så då åkte vi ner till isen och kika på isbanetävling.
usch så nervös man va när kusin & morbror körde! men det gick verkligen bra för dom, kusin ante kom 5 i A finalen och morbror anders kom 8 tror ja i a finalen. sen när ja kom hem var jag så slut så ja la mig på kökssoffan och somna direkt. på kvällen blev det film mys med mammsen.
måndag: klockan ringde sex.. var riktigt segt att kliva upp! gick bra på jobbet, gjorde inte så
mycket när jag kom hem heller!
idag: började sju som vanligt idag, helt ok på jobbet!
gick hem till mormor och morfar efter jag hade slutat, fikade lite. men sen höll jag på att somna på stolen så
lära gå hem och sova lite. jag har blivit jätte konstig, är trött hela tiden! visst jag brukar alltid vara trött på
morgonen, men inte på dagarna. ögonen bara åker ihop även fast jag jobbar! förstår inte varför..
men imorgon är ja i alla fall ledig så då ska ja verkligen sova ut!
efter middagen kom malin och hämta mig, kan inte tro att hon har fått körkort. känns så overkligt!
vi åkte en liten raggar tur i årsunda. sen åkte vi hem till henne och kolla på "112 på liv och död" finns inge bättre!
så otroligt bra. sen skjutsa snälla malin hem mig. länge sedan man umgicks med henne.
men nu ligger jag i alla fall i sängen och ska sova snart, även fast ja är ledig imorgon! men då får man sova ut mera :)
blev ett riktigt långt inlägg. men godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0