chokladmousse recept

mina chokladmousse blev riktigt goda!
här är receptet för fyra personer
4 äggvitor, absolut inga äggulor!
4 msk socker
4 msk kakao
sen göra ni så här; häll i äggvitan och sockert i en bunke och vispa med en el visp tänk på att bunken inte får vara blöt eller nå fett i den, och vispa med fettfria vispar! och det får inte innehålla nå äggula.
sen ska ni vispa tills man kan hälla bunken upp och  ner och det inte rinner ur.
sen blandar ni försiktigt i kakaon och då är allt klart :)

 

jag tog grädde och physalis på mina, man kan ju egentligen ha vad som helst på!

och här är tre bilder på mina brudar sen rockabillyn i lördags!
carin
sofia
emelie


Kommentarer
Anonym

men linnea.. hur får man bort äggulan? hahahha

2011-02-14 @ 23:32:56
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0