årsundas stolthet!

hej!
igår efter jobbet gick ja till mormor och morfar och kika på VM, emil säger jag ju bara!
årsundas stolthet!
sen gick ja hem och målade hela kvällen. fick så ont i huvudet efter jag hade målat, lika pappa också så tror att
det var färgen som lukta så mycket. så ja gick och la mig klockan 10 redan!
idag ringde klockan 11.00, har fixat mig och gjort mat nu.
om en halv timme ska ja börja gå till jobbet. jobbar eftermiddag idag! har även med mig två kladdkakor som
jag ska bjuda på, eftersom att det är min sista dag. lite sorgligt faktiskt!
vet inte riktigt när ja slutar med runt 8 kanske, och då kommer min moster och hämtar mig sen åker vi direkt
till mormor och morfar, för min käre morfar fyller år i morgon så dom ska bjuda på mat idag.
nej nu lär ja fixa matdosa,
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0