Sjuklingen blir inte bättre

Heej! Idag har jag och Karin varit på våran praktik plats, men vi har bara lämnat gofika och lämnat tillbaka kort och massa sånt. För jag är fortfarande sjuk och känns inte så bra att jobba ändå fast man är sjuk, en annan sak om man gick i skolan men nu jobbar jag med människor som är sjuka och ska opereras och då får dom absolut inte bli sjuk! Och Karin har tyvärr också blivit sjuk så det var sista gången vi var där uppe.. Känns lite sorgligt faktiskt! Nu har man lärt känna alla som jobbar där och så, men men. Ska bli skönt att komma till skolan igen!

Och som sagt är jag fortfarande sjuk, är mer förkyld nu. Först hade ja bara ont i halsen och feber men nu har jag en jäkla hosta och täppt i näsan. Är väl nå skit som går nu för alla verkar vara sjuka. Hoppas på att jag blir frisk snart i alla fall! Men nu ska jag sova, godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0