Pepparkaksbak

Hej! Igår var det en riktigt jobbig dag, men begravningen var jätte fin och allt kändes så mycket bättre efter, nu är allt över. Var i alla fall till sandviken för att vara coach till mitt fina lusseinnebandy lag. Kände att jag lära iväg efter begravningen, annars om jag hade stannat hemma hade jag bara tänk på allt och hade blivit en till begravning hemma nästan.. Nä så jag drog dit i alla fall! Hade roligt, fast man var skapligt trött.
Idag har jag bakat pepparkakor med lillebror hos mormor och morfar, har även gått på julmarknad med mormor. Var ganska mycket folk faktiskt, och jätte mysigt =) Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, vissa säger att jag ska med till Falun men har ingen lust.. Svårt sånt här! Men men vi får väl se vad som händer =)
jag som coach
pepparkaks bakning idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0