En vecka

Ja nu är det bara en vecka kvar till julafton! Har inte så mycket julkänsla eftersom att det inte är så mycket snö ute :/ men det är mer snö här än i Sandviken! Tycker jag är lite konstigt.. Aja, gick från mormor och morfar runt halv elva igår, då gick ja till Staffan en sväng och träffade Louise och lite mer folk :) vaknade vid fem tiden av att jag hade en sån otroligt mensvärk, ni som läser min blogg ofta vet ju att jag får fruktansvärt ont så jag kan svimma. Men som tur så gick det över när jag låg på ett konstigt sätt(?) och nu har jag också ont men har tagit massa tabletter så borde gå över snart.

Mormor kom nyss och gav oss lite mat från igår och hennes gooooda efterrätt!! Mums.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0